Search
Now showing items 1-4 of 4
УПРАВЛЕНИЕ НА ВРЪЗКИТЕ С КЛИЕНТИ – СТРАТЕГИЯ ЗА УТВЪРЖДАВАНЕ НА ФИРМЕНО КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО
(АИ "Ценов", 2013)
Маркетингът на взаимоотношенията с клиенти се допълва със
стратегическата визия за развитие на бизнеса – управлението на клиенти, където се включва: анализът на клиенти и ползата/ приносът на всеки от тях, анализът на ...
ИЗСЛЕДВАНЕ ОТНОШЕНИЕТО РЕКЛАМА – МАРКОВА ИЗВЕСТНОСТ
(АИ "Ценов", 2012)
Икономическата същност на търговската марка се проявява чрез функциите, които изпълнява. Те носят исторически преходен характер, което означава, че на определени стадии от икономическото развитие на обществото едни
функции ...
АНАЛИЗ НА МЕТОДИТЕ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ СТОЙНОСТТА НА МАРКАТА
(АИ "Ценов", 2015)
В съвременния свят влиянието на брандовете е по-мощно от всякога, а бранд мениджърите съзнават, че грижата за израстването и експанзията на марката са ключови за нарастването на продажбите и за развитието на фирмата като ...
36 ВЛИЯНИЕТО НА МУЗИКАТА И ПЕРСОНАЖИТЕ В ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ РЕКЛАМИ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
(АИ "Ценов", 2011)
В съвременния бизнес все повече фирми се адаптират към необходимостта от използване на голям обем актуална информация за вземане на решения за управление на своята дейност и на пазарните си действия. Ефектът от рекламата ...