36 ВЛИЯНИЕТО НА МУЗИКАТА И ПЕРСОНАЖИТЕ В ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ РЕКЛАМИ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

DLib Repository

36 ВЛИЯНИЕТО НА МУЗИКАТА И ПЕРСОНАЖИТЕ В ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ РЕКЛАМИ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

Show full item record

Title: 36 ВЛИЯНИЕТО НА МУЗИКАТА И ПЕРСОНАЖИТЕ В ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ РЕКЛАМИ ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Author: Горанова, Пенка
Abstract: В съвременния бизнес все повече фирми се адаптират към необходимостта от използване на голям обем актуална информация за вземане на решения за управление на своята дейност и на пазарните си действия. Ефектът от рекламата е налице при добре планирана и осъществена рекламна стратегия. Подборът на музиката, самата визия на персонажите в рекламите са специални, за да влияят на потребителя до крайната цел: клиентът да купи съответния продукт.
URI: http://hdl.handle.net/10610/1346
Date: 2011


Files in this item

Files Size Format View
36_split_BU_1-2011.swf 586.3Kb application/x-shockwave-flash View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DLib


Advanced Search

Browse

My Account

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов