Търсене
Показване на публикации 1-2 от 2
ИЗМЕРВАНЕ И ОЦЕНКА НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ МАРКЕТИНГОВАТА ДЕЙНОСТ В БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ – СЪСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ
(АИ "Ценов", 2011)
През последното десетилетие в чуждоезичната икономическа литература и по-рядко в български издания все по-голямо разпространение имат научните публикации, които са фокусирани върху т.нар. управление по резултати (performance ...
СТРУКТУРИРАНЕ НА ПОТРЕБНОСТИТЕ ОТ ИНТЕРНЕТ РЕСУРСИ НА СТУДЕНТИТЕ В СА “Д. А. ЦЕНОВ” И ОЦЕНКА НА ПОТЕНЦИАЛА ЗА ПОТРЕБЯВАНЕ НА БЕЗЖИЧЕН ИНТЕРНЕТ
(АИ "Ценов", 2011)
Развитието на обществото се намира в неразривна връзка с генерирането, натрупването и споделянето на знания. Водеща роля в този процес следва да играят научноизследователските и образователни институции. За качеството на ...