СЕГМЕНТАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ С ДАННИ ОТ ИНДУСТРИАЛНИ ПАНЕЛИ

DLib Repository

СЕГМЕНТАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ С ДАННИ ОТ ИНДУСТРИАЛНИ ПАНЕЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Екимов, Александър
dc.date.accessioned 2017-07-26T17:21:31Z
dc.date.accessioned 2017-07-26T17:21:35Z
dc.date.available 2017-07-26T17:21:31Z
dc.date.available 2017-07-26T17:21:35Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.issn 1313-6542
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10610/3322
dc.description.abstract В зависимост от пазара, на който работят, стопанските организации срещат трудност да се отнасят таргетирания сегмент потребители към оперативно значими характеристики на предлагането. Създава се вътрешно организационен натиск за използване на априори сегментационен подход, базиран на тези значими характеристики на предлагането. Настоящата статия разглежда възможността, тези проблеми от прилагането на постериори сегментиране да се преодолеят чрез използване на сегментационни показатели, описващи реализираните на пазара стоки и услуги, както и на подход за интегриране на тези показатели към вече съществуваща сегментация на база характеристики на потребителското поведение. Маркетинговите изследвания върху реализираните на пазара продукти като индустриалните панели са потенциален източник на данни за обезпечаване на такива подходи на сегментиране. bg_BG
dc.publisher Tsenov Publishing House en_EN
dc.relation.ispartofseries 11;32
dc.subject сегментация bg_BG
dc.subject индустриален панел bg_BG
dc.subject постериори сегментация bg_BG
dc.title СЕГМЕНТАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ С ДАННИ ОТ ИНДУСТРИАЛНИ ПАНЕЛИ bg_BG
dc.type Article bg_BG


Files in this item

Files Size Format View
f13d8553b3fb72f ... 4141162454cd79c3fcd127.pdf 384.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DLib


Advanced Search

Browse

My Account

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов