СЕГМЕНТАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ С ДАННИ ОТ ИНДУСТРИАЛНИ ПАНЕЛИ

DLib Repository

СЕГМЕНТАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ С ДАННИ ОТ ИНДУСТРИАЛНИ ПАНЕЛИ

Show full item record

Title: СЕГМЕНТАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ С ДАННИ ОТ ИНДУСТРИАЛНИ ПАНЕЛИ
Author: Екимов, Александър
Abstract: В зависимост от пазара, на който работят, стопанските организации срещат трудност да се отнасят таргетирания сегмент потребители към оперативно значими характеристики на предлагането. Създава се вътрешно организационен натиск за използване на априори сегментационен подход, базиран на тези значими характеристики на предлагането. Настоящата статия разглежда възможността, тези проблеми от прилагането на постериори сегментиране да се преодолеят чрез използване на сегментационни показатели, описващи реализираните на пазара стоки и услуги, както и на подход за интегриране на тези показатели към вече съществуваща сегментация на база характеристики на потребителското поведение. Маркетинговите изследвания върху реализираните на пазара продукти като индустриалните панели са потенциален източник на данни за обезпечаване на такива подходи на сегментиране.
URI: http://hdl.handle.net/10610/3322
Date: 2016


Files in this item

Files Size Format View
f13d8553b3fb72f ... 4141162454cd79c3fcd127.pdf 384.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DLib


Advanced Search

Browse

My Account

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов