Търсене
Показване на публикации 1-5 от 5
ВЪНШНОТЪРГОВСКА СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ И ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ НА СТРАНИТЕ ОТ ЕС
(АИ "Ценов", 2012)
Настоящата разработка „Външнотърговска специализация и икономи-
чески растеж на страните от ЕС” е насочено към изследване на взаимовръзката между производствената и търговската специализация и развитието на икономиките ...
Анализ на търговските отношения между страните в региона на Югоизточна Европа.
(АИ "Ценов", Свищов, 2007)
Фирмената репутация – конкуренция от нов тип в контекста на глобализацията.
(АИ "Ценов", Свищов, 2009)
МЕЖДУКУЛТУРНИТЕ КОМПЕТЕНЦИИ – НЕОБХОДИМ АКТИВ НА СЪВРЕМЕННИЯ БИЗНЕС
(АИ "Ценов", 2013)
Целта на разработката е да се изследва нивото на междукултурните компетенции, които притежават българските ръководители и служители при работата им с представители на чужди култури. Чрез анкетно проучване на фирмено равнище ...
Възможности на малките и средни предприятия в България за навлизане на глобалния дигитален пазар.
(АИ "Ценов", Свищов, 2003)