Search
Now showing items 1-10 of 41
THE DEVELOPMENT OF HUMAN POTENTIAL IN KAZAKHSTAN’S INNOVATION ECONOMY
(Tsenov Publishing House, 2017)
In this paper, statistical analysis of indicators of innovative growth in the Republic of Kazakhstan was conducted. The indicators were compared to those of technologically advanced countries, in particular to such indices ...
ПРОБЛЕМИ И РИСКОВЕ НА КОМЕРСИАЛИЗАЦИЯТА НА ИНОВАЦИИТЕ В РУСКАТА ИКОНОМИКА
(Tsenov Publishing House, 2017)
Съвременното развитие на иновационната дейност в Русия, според статистическите данни, има положителни тенденции – подобриха се позициите на Русия в Глобалния индекс на иновациите, увеличи се относителният дял на организациите, ...
THE IMPACT OF THE BRAND IN ACHIEVING COMPETITIVE ADVANTAGE:-AN ANALYTIC STUDY ON ZAIN IRAQ'S MOBILE CELL-PHONE COMPANY IN AL-DIWANIYAH GOVERNORATE IN IRAQ
(Tsenov Publishing House, 2017)
This research aims to find out the role of the Brand in the process of achieving the competitive advantage from strategic perspective through identifying the important role that the marketing activity has in the work of ...
ANALYSING THE FINANCIAL VARIABLES OF BULGARIAN MUNICIPALITIES FOR THE PURPOSE OF THEIR FINANCIAL RECOVERY
(Tsenov Publishing House, 2017)
Some of the latest supplements to the Public Finance Act deal with the local management of public funds and activities and prescribe a procedure for identifying municipalities in a financial difficulty and adopting measures ...
THE INTERPRETATION OF FINANCIAL STATEMENTS IN TERMS OF CONTEMPORARY FINANCIAL ANALYSIS
(АИ "Ценов", 2017)
The evolution of financial analysis is accompanied by an extensive use of indicators whose calculation is based on data provided both by entities in their financial statements and by financial markets. The analysis of data ...
ТЕНДЕНЦИИ В ПРЕЗАСТРАХОВАТЕЛНИЯ СЕКТОР В КОНТЕКСТА НА ФИНАСОВА ИНТЕГРАЦИЯ
(Tsenov Publishing House, 2017)
В статията се разглеждат проблемите на интеграционните процеси в областта на застраховането в Евразийския икономически съюз. Идентифицират се стратегическите насоки на държавното регулиране на презастрахователния пазар на ...
ЗНАЧЕНИЕТО НА ОБХВАТА НА ПОРТФЕЙЛА ЗА ПОДОБРЯВАНЕ РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ АКТИВНИЯ ПОРТФЕЙЛЕН МЕНИДЖМЪНТ – ПО ПРИМЕРА НА НОВОВЪЗНИКНАЛИТЕ ФОНДОВИ ПАЗАРИ ОТ ЮГОИЗТОЧНА АЗИЯ
(Tsenov Publishing House, 2017)
Активният мениджмънт е масово използвана в инвестицион¬ната практика стратегия за осигуряване по-добри резултати от инвестиционния процес. Поради това активният портфейлен мениджмънт представлява изключи¬телен интерес като ...
BRAND VALUE CO-CREATION VIA THE PLATFORM ENTERPRISE
(Tsenov Publishing House, 2017)
Firms today focus on the development of long-term customer relationships and seek ways to actively involve customers in the marketing process. Platform enterprises such as Amazon, Airbnb, and Uber are spearheading the ...
МЕТОДИ И СРЕДСТВА ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННАТА СИГУРНОСТ НА ОБЛАЧНИТЕ ИЗЧИСЛЕНИЯ В ПРАКТИКАТА НА МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
(Tsenov Publishing House, 2017)
Настоящата статия разглежда проблемите на информационната сигурност при облачните изчисления от гледна точка на малките и средните предприятия (МСП) и ограниченията, които тези предприятия имат по отношение на информационните ...
ПЪЛНОТА И СВОЕВРЕМЕННОСТ НА ПУБЛИКУВАНЕТО НА ГОДИШНИТЕ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ НА БЪЛГАРСКИ ПРЕДПРИЯТИЯ
(Tsenov Publishing House, 2017)
Информацията във финансовите отчети трябва да притежава определени свойства, за да е полезна за потребителите. Много често в българската практика се забелязват непълноти при публикуването на финансовите отчети, като само ...