Search
Now showing items 1-3 of 3
БЪЛГАРСКИЯТ ТУРИЗЪМ – МЕЖДУ КЛАСИКАТА И ПОПУЛЯРНИЯ ЖАНР
(АИ "Ценов", 2013)
Характерът на развивания туризъм като бизнес зависи до голяма степен от целите, които преследва и от търсенията на туристите, които бизнесът привлича като свои клиенти. За да се определи характерът на съвременния туристически ...
СТЕПЕН НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИЗЪМ И НА „БИЗНЕС ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ”
(АИ "Ценов", 2011)
Темата за интернационализацията в сферата на туристическия бизнес у
нас е актуална и същевременно сложна и дискусионна, тъй като е обвързана както с процесите на трансформиране на националната икономика, така и с процесите ...
ОРГАНИЗАЦИОННИ ФОРМИ И РЕШЕНИЯ ЗА ЕКСПОРТНО НАСЪРЧАВАНЕ
(АИ "Ценов", 2015)
Основна цел на разработката е да се проследи възникването и
развитието на организационните форми и решенията за експортно насърчаване,със задачата да се разкрият същностните характеристики на съвременната политика за ...