Search
Now showing items 1-5 of 5
АУТСОРСИНГЪТ – ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРСКИ ФИРМИ
(АИ "Ценов", 2011)
В настоящата разработка се разглежда аутсорсингът като един от методите за интернационализация на фирмите, заемащ съществено място в българската практика. Анализират се важни аспекти от взаимоотношенията при реализацията ...
ПРЕОСМИСЛЯНЕ НА ВЪЗГЛЕДИ
(АИ "Ценов", 2011)
Изследването е изградено въз основа на релацията: „възгледи – преос
мисляне” и се състои от три части. В първата част са представени възгледи за външнотърговско поведение на страните в преход, респ. икономики, развити от ...
СТЕПЕН НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИЗЪМ И НА „БИЗНЕС ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ”
(АИ "Ценов", 2011)
Темата за интернационализацията в сферата на туристическия бизнес у
нас е актуална и същевременно сложна и дискусионна, тъй като е обвързана както с процесите на трансформиране на националната икономика, така и с процесите ...
РАЗРАБОТВАНЕ НА КОНЦЕПТУАЛЕН МОДЕЛ ЗА СИСТЕМЕН ПОДХОД ПРИ ИЗБОР НА МЕЖДУНАРОДЕН ПАЗАР
(АИ "Ценов", 2011)
Изборът на международен пазар е едно от най-важните решения в стратегическото управление на предприятието. Въпреки тази негова важност, често решенията се основат на интуицията. С развитието на технологиите и засилената ...
СЪСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМИ И ПЕРСПЕКТИВИ ПРЕД ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА НА БЪЛГАРСКИ ФИРМИ ОТ СФЕРАТА НА УСЛУГИТЕ
(АИ "Ценов", 2011)
Интернационализацията е основен индикатор на съвременната икономическа система. Тя описва промените, настъпващи в резултат на бурното развитие на научно-техническия прогрес и на социално-икономическото развитие. Те стават ...