Browsing Статии by Author "Marchevski, Ivan"
Now showing items 1-4 of 4
-
The Consumer Choice Of Tourism Products - Sustainable Criteria For Market Segmentation
Marchevski, Ivan; Neykova, Krista (Tsenov Publishing House, 2023)The purpose of this paper is to empirically identify relevant and sustainable criteria for segmentation of Bulgarian consumers of tourism products in the process of making purchasing decisions. The study draws on original ... -
ИЗМЕРВАНЕ И ОЦЕНКА НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ МАРКЕТИНГОВАТА ДЕЙНОСТ В БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ – СЪСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ
Марчевски, Иван; Григорова, Ваня; Marchevski, Ivan; Grigorova, Vanya (АИ "Ценов", 2011)През последното десетилетие в чуждоезичната икономическа литература и по-рядко в български издания все по-голямо разпространение имат научните публикации, които са фокусирани върху т.нар. управление по резултати (performance ... -
СТРУКТУРИРАНЕ НА ПОТРЕБНОСТИТЕ ОТ ИНТЕРНЕТ РЕСУРСИ НА СТУДЕНТИТЕ В СА “Д. А. ЦЕНОВ” И ОЦЕНКА НА ПОТЕНЦИАЛА ЗА ПОТРЕБЯВАНЕ НА БЕЗЖИЧЕН ИНТЕРНЕТ
Марчевски, Иван; Йорданов, Радослав; Marchevski, Ivan; Yordanov, Radoslav (АИ "Ценов", 2011)Развитието на обществото се намира в неразривна връзка с генерирането, натрупването и споделянето на знания. Водеща роля в този процес следва да играят научноизследователските и образователни институции. За качеството на ... -
СЪСТОЯНИЕ НА ПАЗАРА НА ПРИЛОЖЕНИЯ ЗА УЕБ-АНАЛИЗ В БЪЛГАРИЯ
Марчевски, Иван; Йорданов, Радослав; Marchevski, Ivan; Yordanov, Radoslav (АИ "Ценов", 2012)В днешно време компаниите отделят все повече средства за изграждане и поддържане на уеб-сайтове и за извършване на разнородни по своя характер онлайн дейности. Във връзка с това все повече расте интересът към инструмен-ти ...