Search
Now showing items 1-2 of 2
ИЗСЛЕДВАНЕ НА СЪСТОЯНИЕТО, ВЪЗМОЖНОСТИТЕ И ПЕРСПЕКТИВИТЕ ЗА ВНЕДРЯВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИТЕ СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛИЕНТИТЕ
(АИ "Ценов", 2012)
Управлението на взаимоотношенията с клиентите във финансовите предприятия е от стратегическо значение за техния успех. През последните години секторът осъзнава важността на Интернет като единна платформа за осъществяване ...
ИЗСЛЕДВАНЕ ПРИЛОЖЕНИЕТО НА СИСТЕМИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА БИЗНЕС ПРОЦЕСИТЕ В ДЕЙНОСТТА НА ОРГАНИЗАЦИИТЕ
(АИ "Ценов", 2013)
Във всяка организация протичат различни процеси, създаващи резултати,които впоследствие се предоставят на клиентите като краен продукт или услуга. Клиентите, резултатите и процесите са неизменно свързани елементи, част от ...