Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации. Стратегически аспекти (с. 3-14)

DSpace/Manakin хранилище

Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации. Стратегически аспекти (с. 3-14)

Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.author Решеткова, Атанаска
dc.contributor.author Миткова, Росица
dc.contributor.author Йорданова, Силвия
dc.date.accessioned 2012-11-28T17:00:11Z
dc.date.available 2012-11-28T17:00:11Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10610/1324
dc.language.iso bg_BG bg_BG
dc.publisher Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг" bg_BG
dc.relation.ispartofseries 2;
dc.subject промоции bg_BG
dc.title Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации. Стратегически аспекти (с. 3-14) bg_BG
dc.type Доклад bg_BG


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
student_almanah2012.swf 2.007Mb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов