Now showing items 1-2 of 2

    • INFLUENCE OF BRANDS ON PRODUCT SATISFACTION 

      Reshetkova, Atanaska (Tsenov Publishing House, 2018)
      The article reports the results of causal research aiming at studying the influence of brands on the levels of consumer satisfaction with products in the category of fast-moving consumer goods. During the conducted laboratory ...
    • ВНЕДРЯВАНЕ НА БИЗНЕС ИНТЕЛИГЕНТНА СИСТЕМА ЗА МОНИТОРИНГ И КОНТРОЛ ВЪВ ВИСШЕ УЧИЛИЩЕ 

      Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся; Решеткова, Атанаска; Петкова, Венета; Krastevich, Todor; Smokova, Marusya; Reshetkova, Atanaska; Petkova, Veneta (АИ "Ценов"АИ "Ценов", 2016)
      Идеята на настоящото изследване е инспирирана от оживената полемика за качеството на висшето образование и незадоволителното място, което българските висши училища заемат в световните и европейските класации. Налице е обаче ...